CRP- FAC. LITERE-U.B.

Comunicare si Relatii Publice, Universitatea Bucuresti - promotia 2009-2012 -
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  MembriMembri  GrupuriGrupuri  InregistrareInregistrare  ConectareConectare  

Distribuiţi | 
 

 Sesiune restante modul an 3

In jos 
AutorMesaj
claudia popina



Mesaje : 6
Data de inscriere : 31/10/2009
Varsta : 28

MesajSubiect: Sesiune restante modul an 3    Mier Apr 04, 2012 11:48 pm

Care dintre cei inscrisi la modul, care au mai ezitat pe parcurs si au ramas cu restante, dar vor totusi sa finalizeze modulul, e doritor sa isi dea restantele? Am vorbit zilele trecute cu doamna profesoara Samihaian si mi-a comunicat ca e dispusa sa stabileasca o data, cu conditia sa se stranga toti aflati in aceasta situatie!
Asadar ?

Astept raspunsurile voastre cat de repede!

Multumesc Smile
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
ana_maria_nitescu

avatar

Mesaje : 51
Data de inscriere : 11/10/2009
Varsta : 27
Localizare : Bucuresti, Pantelimon

MesajSubiect: Re: Sesiune restante modul an 3    Joi Apr 05, 2012 3:36 pm

eu as fi interesata, insa mai am o restanta si de pe anul doi, al doilea semestru.
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
claudia popina



Mesaje : 6
Data de inscriere : 31/10/2009
Varsta : 28

MesajSubiect: Re: Sesiune restante modul an 3    Joi Apr 05, 2012 6:28 pm

Pai cate restante ai in total? Ca ai spus " mai am si o restanta" ...
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
alina cretu

avatar

Mesaje : 128
Data de inscriere : 09/10/2009
Varsta : 28
Localizare : arges

MesajSubiect: Re: Sesiune restante modul an 3    Mier Apr 18, 2012 8:07 pm

modul psihopedagogic] Dragi colegi,

Tocmai am aflat ca pe langa cele 3 documente pe care trebuie sa le predam vineri la modul: incident critic, studiu de caz si joc de rol; trebuie sa mai predam un ppt al lectiei pe care am predat-o semestrul trecut la scoala la care am facut practica. Acest ppt va fi predat pe mail unui prof pe care nu l-am vazut in viata mea si de care acum am auzit(de la o colega de la romana). Din pacate nu-i stiu inca adresa de mail, dar sper sa o aflam pana vineri ca sa-i putem trimite ppt-ul. Iata ce doreste: „ Banuiesc ca ati ales - ca majoritatea colegilor Dv - sa transpuneti continutul unei lectii in format power point pentru a utiliza videoproiectorul ca resursa tehnologica, la clasa. Asadar, va rog sa faceti un efort sa va imaginati cum ar fi daca ati folosi videoproiectorul la ora pe care ati tinut-o deja (probabil) la clasa. Acest exercitiu va ajuta pe Dv sa exersati un alt mod de prelucrare si prezentare a continutului lectiei si sa incercati sa fructificati potentialul acestui mijloc tehnologic in procesul de predare.Ceea ce trebuie sa faceti este sa realizati cateva slide-uri in power point in care sa prezentati copiilor continutul lectiei alese. Desigur, parcursul din prezentare trebuie sa respecte scenariul didactic ales, sa ofere posibilitatea elevilor de a cunoaste continutul, sa prezinte sarcinile de lucru (prin exercitii), sa ofere un cadru de asimilare pentru informatii conexe, sa faca cunoscute exercitiile suplimentare (tema pt acasa) etc. Va recomand sa folositi orice resursa (text, foto, audio, video, link etc) pentru a va imbogati acest continut si pentru a-i acorda un plus de consistenta si valoare.De asemenea, este necesar sa intocmiti o argumentatie (jumatate de pagina - o pagina) prin care Dv sa va justificati (din punct de vedere didactic) alegerea facuta (de ce ati ales acest mijloc tehnologic pentru aceasta lectie, ce rezultate credeti ca o sa aveti la clasa, ce credeti ca o sa schimbe acest mod de prezentare a continutului in relatia Dv cu elevii etc).Va rog sa atasati acestor doua documente si planul de lectie de la care ati pornit si orice alt material care credeti ca ar ajuta in sustinerea demersului Dv.Va astept materialele pentru a putea face evaluarea si va stau la dispozitie cu orice alta informatie legata de acest curs!Cu cele mai bune ganduri,Ionut Stoican„

Cam asta ar fi..pentru mai multe info..intrebati-va prietenii de la romana(care aveti), pentru ca nici eu nu stiu mai multe SadSad
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
alina cretu

avatar

Mesaje : 128
Data de inscriere : 09/10/2009
Varsta : 28
Localizare : arges

MesajSubiect: Re: Sesiune restante modul an 3    Mier Apr 18, 2012 8:07 pm

iata si mail-ul: ionutstoicannes@yahoo.com
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
alina cretu

avatar

Mesaje : 128
Data de inscriere : 09/10/2009
Varsta : 28
Localizare : arges

MesajSubiect: Re: Sesiune restante modul an 3    Joi Apr 19, 2012 4:14 pm

1. Incidentul critic: tip ingenios; obiectivele pedagogice in text; situatia problematica propriu-zisa; instrument de lucru; etape; individual; grupuri mici 5,6; se invata colaborativ.
Supravietuirea in desert/pe Luna/pe Oceanul Pacific.
"Avionul cu care calatoriti s-a prabusit in desert. Intregul echipaj a murit. Dumneavoastra sunteti singurul supravietuitor. Nimeni nu este ranit, desi avionul este complet avariat. Purtati costume subtiri. Cea mai apropiata localitate se afla la 500 km departare. Pentru a supravietui nu v-au ramas decat 15 obiecte. Acordati in mod individual punctaje in functie de importanta data acestor obiecte (5 cutii cu bere Tuborg, 1 pistol Colt cu 5 cartuse, o manta de ploaie,o busola, 2 cutii carne 1 kg fiecare, o oglinda dama, o lanterna, un briceag, un stilou auriu, o foaie de cort militara, 2 baterii electrice, 2 pulovere groase de lana, 1 bidon cu 3l apa, 5 sandvisuri cu branza, 1 cutie cu 10 chibrituri)pentru supravietuire: de la 1 - cel mai important, pana la 15 - cel mai putin important. Apoi grupati-va in grupe de cate 5-6 elevi si stabiliti o ordine de grup, dupa care cu toata clasa. Dupa aceea, veti primi ordinea specialistilor, urmand sa faceti diferentele.
acesta este tabelul (in principiu noi trebuie sa completam doar la ord nasa in fct de prioritati):
Nr crt.

Obiecte

Ord. ind.

Ord. NASA

Diferenta

Ord. grup

Dif.

Ord.
colectivă

Dif.


Apoi faceţi totalul diferenţelor.
Rezultatele vor fi interpretate astfel:
0-10 – Sunteţi născut pentru situaţii de criză, faceţi faţă cu brio în orice situaţie
11-30- Vă descurcaţi remarcabil, cei din jur sunt mereu în siguranţă în preajma dumneavoastră
30-60- Aveţi abilităţi de supravieţuitor, dar ele trebuie lucrate pentru a vă perfecţiona
60-90 Şansele de supravieţuire sunt foarte mici, e nevoie de calm si răbdare
90-120 În condiţiile de faţă nu faceţi faţă unei condiţii de criză
Peste 121- sunteţi victima sigură.”

2. Studiu de caz – poveste reala/posibila/probabila; frecv. aparitiei unei probleme; situatii-limita

O tragedie pariziana – text mai lung, situtia problematica mai lunga; obiectivele se enunta sau descoperite in proces; redactare: calitate pedagogica, talent literar.
„Suntem la Paris in toamna anului 2011 intr-un campus universitar... Fred Henderson este student la Drept, ii plac deliciile boeme, petrece multe serie cu amicii, pasionat de pictura moderna, cursele de cai. Imparte camera cu Timothy. Parintii modesti, firma mica la granita dintre Franta si Belgia. Pe 5 octombrie Fred ajunge in camera dupa o intalnire la bar cu prietenii, unde a baut 4 coniacuri si are maximum un sfert de ora sa ajunga la teatru (amica, amici). Se dezbraca si se barbiereste cu briciul primit de la tatal lui cadou. Timothy intra vesel, Fred scapa briciul, provocandu-si o rana adanca la picior. Timothy se scuza, vrea sa il ajute, Fred urla de durere. Dupa ce Timothy il bandajeaza, Fred pleaca la teatru. Peste cateva zile, piciorul lui se inflameaza. Medicul campusului ii prescrie antibiotice si ii schimba pansamentul. Infectia ii cuprinde gamba, are febra si moare.
Fiecare persoană care are o legătură cu incidentul nefericit gaseste câte o cauză pentru cele întâmplate:
1. Medicul – septicemie generalizata
2. Laboratorul – infectie cu streptococi
3. Mama lui Fred – nu a avut cine sa se ocupe de el
4. Timothy – Fred nu avusese noroc
5. Portareasa – nu ar fi murit daca Timothy nu avea obiceiul de a tranti usile
6. Tatal lui Fred – incompetenta medicului
7. Unchiul lui Fred – daca tanarul nu ar fi baut, nu s-ar fi intamplat nimic
8. Amicii lui Fred – era mereu in intarziere
9. Profesorul de drept – neglijent etc.

Realizaţi un tabel unde să notaţi pe prima coloană personajul care vorbeşte despre accident, pe a doua coloană notaţi fiecare persoană de la 1 la 10, în funcţie de cât de relevant vi se pare argumentul prezentat (1 pentru cel mai puţin relevant, 10 pentru cel mai relevant), iar în următoarea coloană argumentaţi de ce aţi notat astfel.”

3. Jocul de rol – situatie problematica; exista informatii stiu de catre toti participantii si informatii dezvaluite individual; Anumiţi studenţi vor schimba roluri între ei pe parcursul exerciţiului.
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
alina cretu

avatar

Mesaje : 128
Data de inscriere : 09/10/2009
Varsta : 28
Localizare : arges

MesajSubiect: Re: Sesiune restante modul an 3    Joi Apr 19, 2012 4:16 pm

Sper sa va ajute in rezolvarile voastre!
Spor!
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
alina cretu

avatar

Mesaje : 128
Data de inscriere : 09/10/2009
Varsta : 28
Localizare : arges

MesajSubiect: Re: Sesiune restante modul an 3    Joi Apr 19, 2012 5:21 pm

raspuns de la dl profesor la cerinta noastra de a amana o saptamana predarea prezentarii ppt: " Revin cu rugamintea si fata de Dv sa raspanditi pe cat posibil aceste informatii (inclusiv cel cuprinse in textul acestui e-mail) - cu siguranta mai sunt colegi inscrisi la acest curs care nu s-au informat inca.
Aceste cateva documente atasate au caracter demonstrativ, reprezinta o mica parte din materia care ar fi trebuit dezbatuta la curs (o mica bibliografie, un document cu link-uri catre diverse site-uri utile, cateva rezumate de curs in ppt) si pot sa ofere o baza de lucru in demersul Dv de realizare a materialului de evaluare. Nu sunt informatii prescriptive si nici pe departe exhaustive. Va rog sa le tratati ca atare si sper sa va fie de folos, totusi.
Va reamintesc ca optiunea Dv de a alege tema si forma de dezvoltare a acesteia este libera. Aceasta inseamna ca puteti alege un subiect din aria de interes a instruirii asistate de computer (daca nu sunteti siguri, va rog sa ma consultati in legatura cu acesta) si ca puteti sa dezvoltati aceasta tema sub forma de eseu, referat, proiect de lectie, lucrare stiintifica etc.
Va rog sa tineti cont in demersul Dv de faptul ca trebuie sa reusiti sa prelucrati superior informatia, ca ar trebui sa oferiti o solutie unei posibile probleme identificate in educatie (sau sa imbunatatiti o situatie, un instrument, o metoda etc practicate in procesul educativ.
Va rog sa va argumentati propunerile (jumatate de pagina) si va rog sa adaugati niste concluzii expozeurilor Dv.
Sunt suficiente 4-8 pagini word.
Puteti folosi link-uri suport (pt a exemplifica idei sau continuturi) si puteti lucra impreuna, in echipa (in acest caz materialul ar trebui sa fie mai consistent, nota impartindu-se).
Puteti trimite materialul spre consultare si o sa primiti suport din partea mea pentru prelucarea lui pt nota maxima (daca este nevoie, bineinteles). Pentru aceasta va recomand sa lucrati si sa trimiteti din timp materialele, deadline-ul fiind ultima zi din ultima saptamana de curs (in ultima saptamana, la ultima noastra intalnire, veti putea sa obtineti, in ultimul ceas, feedback-ul dorit). Ceea ce trebuie sa faceti este sa realizati cateva slide-uri in power point in care sa prezentati copiilor continutul lectiei alese. Desigur, parcursul din prezentare trebuie sa respecte scenariul didactic ales, sa ofere posibilitatea elevilor de a cunoaste continutul, sa prezinte sarcinile de lucru (prin exercitii), sa ofere un cadru de asimilare pentru informatii conexe, sa faca cunoscute exercitiile suplimentare (tema pt acasa) etc.
Va recomand sa folositi orice resursa (text, foto, audio, video, link etc) pentru a va imbogati acest continut si pentru a-i acorda un plus de consistenta si valoare.
De asemenea, este necesar sa intocmiti o argumentatie (jumatate de pagina - o pagina) prin care Dv sa va justificati (din punct de vedere didactic) alegerea facuta (de ce ati ales acest mijloc tehnologic pentru aceasta lectie, ce rezultate credeti ca o sa aveti la clasa, ce credeti ca o sa schimbe acest mod de prezentare a continutului in relatia Dv cu elevii etc).
Va rog sa atasati acestor doua documente si planul de lectie de la care ati pornit si orice alt material care credeti ca ar ajuta in sustinerea demersului Dv."
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
alina cretu

avatar

Mesaje : 128
Data de inscriere : 09/10/2009
Varsta : 28
Localizare : arges

MesajSubiect: Re: Sesiune restante modul an 3    Joi Apr 19, 2012 5:21 pm

Sunt de acord cu prelungirea termenului de predare a materialelor (pana pe 27 aprilie) sau sa il predati via e-mail, pana atunci, pt un feedback care poate fi avantajos in cazul in care este nevoie de imbunatatirea materialului. iata si materialele: http://www.fileshare.ro/56566199411.3
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
alina cretu

avatar

Mesaje : 128
Data de inscriere : 09/10/2009
Varsta : 28
Localizare : arges

MesajSubiect: Re: Sesiune restante modul an 3    Joi Apr 19, 2012 5:34 pm

Cursul este programat de la ora 14 (Amfiteatrul Odobescu sau Amfiteatrul Balcescu). pentru cei care vor lamuriri veniti maine de la 14:00 sa discutam cu proful.
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
alina cretu

avatar

Mesaje : 128
Data de inscriere : 09/10/2009
Varsta : 28
Localizare : arges

MesajSubiect: Re: Sesiune restante modul an 3    Joi Apr 19, 2012 5:46 pm

In seara asta trebuie sa predam si catalogul unei tipe de la romana pentru a trece prezentele noastre si pentru a-i preda maine profului Negret. lista pe care o am eu este urmatoarea: Cretu Alina
Cojocaru Ionela
Tufa Mirela
Lupu Cristina
Marin Dana
Matei Flavia
Stati Andreea
Neacsu Ana-Maria
Cosoveanu Georgiana
Buzea Claudia
Podoiu Valentina
cine nu se regaseste va rog sa dea comm ca sa-l trec. Dar cat mai repede posibil.
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
Dana M



Mesaje : 32
Data de inscriere : 09/10/2009
Varsta : 28

MesajSubiect: Re: Sesiune restante modul an 3    Joi Apr 19, 2012 7:28 pm

Pe mine sa ma treci Marin Daniela, pls. Asa sunt inscrisa Very Happy
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
claudia popina



Mesaje : 6
Data de inscriere : 31/10/2009
Varsta : 28

MesajSubiect: Re: Sesiune restante modul an 3    Joi Apr 19, 2012 9:06 pm

Si eu sunt la modul-Popina Claudia Maria. Mersi mult:*
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
alina cretu

avatar

Mesaje : 128
Data de inscriere : 09/10/2009
Varsta : 28
Localizare : arges

MesajSubiect: Re: Sesiune restante modul an 3    Joi Apr 19, 2012 9:07 pm

da..v-am trecut..fiti fara grija
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
claudia popina



Mesaje : 6
Data de inscriere : 31/10/2009
Varsta : 28

MesajSubiect: Re: Sesiune restante modul an 3    Joi Apr 19, 2012 9:15 pm

Multuuuumim >Very Happy<
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
alina cretu

avatar

Mesaje : 128
Data de inscriere : 09/10/2009
Varsta : 28
Localizare : arges

MesajSubiect: Re: Sesiune restante modul an 3    Vin Apr 20, 2012 7:44 pm

Dragi colegi,

Va anunt ca ppt-ul ptr absolvirea cursului de instruire pe calculator trebuie predat pana miercuri, 25 aprilie, prin e-mail, la adresa profului Stoican (cea de mai sus/ de pe fb).

In ceea ce priveste deadline-ul de la didactica, datele sunt urmatoarele:
15 mai - depunerea portofoliului la Leu (acolo unde ne-am inscris), intre orela 09:00-16:00
5 iunie - sustinerea portofoliului, tot la Leu, incepand cu orele 12:00.
Proful a mentionat faptul ca portofoliul trebuie sa contina obligatoriu: autoevaluarea, 1 sau 2 fise cu descrierea unor elevi, 2/3 fise de asistenta a unor lectii, 1-3 proiecte pedagogice. Toate acestea se afla si in materialele pe care le-am postat acum 1 luna(cele 17 pag), la care se adauga toate activitatile voastre la modulul psihopedagogic. Este de preferat ca portofoliul sa fie cat mai stufos.
Spor!
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Sesiune restante modul an 3    

Sus In jos
 
Sesiune restante modul an 3
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
CRP- FAC. LITERE-U.B. :: MODUL PSIHOPEDAGOGIC-
Mergi direct la: